keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Siunattu Toivakka

Paljon odotettu ja jonkinverran pelätytykin kokoukset Toivakssa ovat takana. Pelätyt siinä mielessä, kuinka kuntoni kestää kaksi perättäistä puhetta.

Olin todella heikkona, kun autolta kävelin kokoussaliin, niin piti pysähtyä huilaamaan matkalla. Puhuminen onnistui korotetulla tuolilla istuen oikein hyvin. Vaikka jouduin ´ponnistelemaan aika paljon puhumisen suhteen, mutta itse sanoma vaikutti uppoavan kuulijoihin hyvin. Sunnuntain tilaisuudesta muodostui oikeinkin herkkä hetki jossa Jumalan Pyhä Henki puhutteli meitä. Minulle itselleni jäi todella rohkaiseva tuntuma. Kiitos kaikille esirukoilijoille.

Eilen kävin laboratorikokeissa ja se otti äärettömän koville, olin todella puhki kun selvisin sieltä kotiin. Tänään olin vuorostaan CT-kuvissa, joka onnistui fyysisesti paremmin, mutta olen tällä hetkellä todella voimattomassa tilassa. Nefrostooma on alkánut myös taas tukkeutumaan, joten se on vähän häirinnyt yöunia ja verottaa sitä kautta voimia. Ei mene varmaan montaa vuorokautta kun joudun vaihdattamaan sen.

Mutta uskossa ja toivossa elämme kuitenkin kesää eteenpäin!

2 kommenttia:

  1. Luin lehdestä suru-uutisen. Lämmin osanottoni suuressa surussanne.

    VastaaPoista